اگر دیالیز می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد چه باید کرد؟
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

اگر دیالیز می تواند عملکرد کلیه را بهبود نمی بخشد چه باید کرد؟

اگر دیالیز می تواند عملکرد کلیه چه باید کرد؟ را بهبود نمی بخشد همانطور که همه ما می دانیم که دیالیز یکی از درمان های متداول بیماری کلیوی است، شما تجربه علائم در یک زمان کوتاه. با این حال، هیچ ربطی به با بهبود عملکرد کلیه.

چگونه به بهبود عملکرد کلیه بدون دیالیز؟

به شما بگویم حقیقت، به عنوان بیمار از بیماری های کلیوی، اگر شما می خواهید برای بهبود عملکرد کلیه خود را، شما باید کلیه های آسیب دیده تعمیر و محافظت از آنها را از آسیب بیشتر.

رژیم غذایی و عادت زندگی سالم نقش مهمی در حفاظت از کلیه ها بازی می کند، اما می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر نیست و یک بیمار به بیماری کلیوی شما باید به دنبال کمک از درمان منظم.

چه درمانهایی برای بهبود عملکرد کلیه مفید است؟

بالا هفت درمان است یک سری درمان های منحصر به فرد بر اساس گیاهان دارویی پزشکی سنتی چینی، آنها را به یک اثر قابل توجه در درمان بیماری های کلیوی. همکاری با یکدیگر، شما فقط نمی تواند به کاهش علائم بیماری کلیه، اما همچنین می تواند عملکرد کلیه را تا حد زیادی با تعمیر کلیه های آسیب دیده بهبود و حفاظت از آنها از آسیب بیشتر.

بالا هفت درمان با اشاره به درمان فشرده سازی گرم، درمان فشرده سازی داغ، فتیلهگذاری درمان، بیماریهای دهان چینی، پا حمام درمانی، چرخه درمان و انما درمان. هر کدام از آنها دارای ویژگی های مختلف در درمان بیماری های کلیوی، چرا که در طول درمان، پزشکان ارائه می دهد درمان های مختلف برای بیماران با توجه به شرایط خود باشند.

اگر شما می خواهید برای بهبود کلیه خود را و یا می خواهید برای درمان بیماری کلیه بدون دیالیز تابع، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com ارسال و یا پیام را ترک کنید، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما و یا WhatsApp مشورت: + 8615732170898 همه آنها می توانند شما را با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 دی 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: